w drodze po słowa

niedziela, 21 września 2014

awykonalność

fot. sieć

4 komentarze:

  1. Jak Ty pięknie rozkwitłaś metaforą :)
    A u mnie nastał czas prozy. Jakoś tak.
    Ale póki co nie brakuje mi poezji. Dziwne to trochę, ale dobrze mi z tym i ze sobą prozaiczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmo, po prostu usiadłam sobie na tyłku i zaczęłam pisać i pisać. Różne skutki to przybiera czasami ale idę do przodu.
      Emmo proza Twoja to malina .Pochłaniam każde słowo.To może w takim razie druga część Złotniczki ?:) ale teraz to juz chyba Poetyczka :) buziole

      Usuń
    2. Na razie jestem strasznie daleko od Klanu, ale też nie sądzę, aby Niegrzeczna Dziewczynka pozwoliła się całkiem odesłać do lamusa. Pożyjemy - zobaczymy :)
      Teraz muszę przetrawić to wszystko, co dla mnie wygrzebały kury :)))

      Usuń
    3. Niegrzeczna Dziewczynka to już kult Emmo...no tęskno za nią :)
      To niech kuraki grzebią...dajmy im czas.

      Usuń